242988
۲۴ بهمن ۱۴۰۰

فضای تولید محصولات کودک و نوجوان نابرابر است

رئیس سازمان صداوسیما گفت: الگوی تولید نوشت افزار باید در تولیدات پویانمایی، سینمایی و سایر محصولات مرتبط با کودک و نوجوانان به کار گرفته شود تا رشد و نفوذ بیشتری در این حوزه شاهد باشیم.

به گزارش کودک پرس ،پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به بهانه دهمین سال آغاز جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و رونمایی از پیام مقام معظم رهبری به فعالان این صنعت، با بیان اینکه فضای تولید محصولات کودک و نوجوان نابرابر است گفت: کشورهای جریان سلطه با استفاده از نفوذ فرهنگی و رسانه‌ای خود، در طول ده‌ها سال خود را بر فضای فرهنگی جهان مسلط کرده‌اند. تولید نوشت‌افزار و تولیدات فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان بسیار ارزشمند است.

وی گفت: اقداماتی که تاکنون در این باره صورت گرفته، بسیار ارزشمند است و می‌توان امیدوار بود ابعاد و گستره آن بیش از این گسترش پیدا کند.

جبلی الگوگیری از فعالیت‌های صورت گرفته در تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به دیگر حوزه‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: الگوی تولید نوشت‌افزار باید در تولیدات پویانمایی، سینمایی و سایر محصولات مرتبط با کودک و نوجوانان به کار گرفته شود تا رشد و نفوذ بیشتری در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما شکل‌گیری چرخه تولید و توزیع را لازمه ارتقای سطح تولیدات فرهنگی دانست و گفت: صدا و سیما به عنوان یکی از مهم‌ترین حلقه‌های این چرخه موظف است نقش فعالی در تبلیغات و معرفی تولیدات داشته باشد.

آئین پاسداشت دهمین سال آغاز جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و رونمایی از پیام مقام معظم رهبری خطاب به فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی، یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار