166690
۳۱ تیر ۱۳۹۷

دوره تربیت‌مربی پرورشی در یزد

مؤسسه «آفتاب ولایت» یزد با برگزاری دوره‌های تربیت مربی پرورشی به مهارت‌آموزی به مربیان برای تربیت و رشد نوجوان می‌پردازد.

به گزارش کودک پرس ، خواجه‌رحیمی، مسئول مؤسسه «آفتاب ولایت» یزد ضمن اعلام این خبر گفت: این مؤسسه با شناخت نیازهای نوجوان و شیوه‌های تربیتی مؤثر برگرفته از آموزه‌های قرآنی اقدام به تربیت مربیان از میان طلاب و دانشجویان علاقه‌مند می‌کند و با ارائه مهارت‌های تئوری و عملی به آموزش مربیانی توانا، به‌روز و با دانش برای پرورش نوجوانان اهتمام می‌ورزد.

وی بااشاره به اینکه امسال و سال گذشته حدود ۱۵۰۰ نوجوان از خدمات این مربیان بهره‌مند شده‌اند، گفت: این دوره شامل کارگاه‌های آموزشی برای طلاب و دانشجویان از میان خواهران و برادران است که دارای دو محور تربیت دینی و مهارتی بوده و همچنین آموزش فعالیت پژوهشی و کاربردی برای تولید محتوا نیز مورد توجه قرار‌ گرفته است.

خواجه‌رحیمی افزود: مربیان پرورش‌یافته که در پایان با موفقیت در آزمون به دریافت گواهی نائل شوند، آماده ارائه مهارت‌ها در مدارس، پایگاه‌های بسیج، حلقه‌های صالحین و … خواهند بود. همچنین به سه نفر اول دوره نیز جوایزی اهدا می‌شود.

 

وی شروع دوره را از چهارشنبه، ۳ مرداد ۹۷ اعلام و تصریح کرد: دوره مذکور در مدت ۴ الی ۵ هفته طی ماه‌های مرداد و شهریور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود و علاقه‌‎مندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس دفتر مؤسسه آفتاب ولایت یزد واقع در صفاییه، بلوار پاسداران، کوچه ۱۱ مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار