161037
۳۰ خرداد ۱۳۹۷
با شرکت طلاب و روحانیان؛

کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغ ویژه کودک و نوجوان در بجنورد برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغ ویژه کار با کودک و نوجوان با حضور طلاب و روحانیان مبلغ خواهر و برادر در حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه آموزشی مهارت‌های کار با کودک و نوجوان با حضور شماری از طلاب و روحانیان مبلغ خواهر و برادر و مشاوران مذهبی مدارس در سالن اجتماعات حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

در این کارگاه چهارساعته که به‌منظور ارتقای مهارت‌های تبلیغی روحانیان و مبلغان ویژه کار با کودک و نوجوان برگزار شد، حجت‌الاسلام ابوالفضل باقری، مجری و مربی کشوری کودک و نوجوان مسائل مرتبط با این حوزه را برای طلاب و روحانیان مطرح کرد.

شیوه‌های ارتباط‌گیری با کودک و نوجوان، راهکارهای کلاس داری برای این رده سنی و اهمیت مهارت‌آموزی درزمینهٔ تبلیغ کودک و نوجوان ازجمله مواردی بود که در این کارگاه بحث و بررسی شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل باقری، مربی کشوری کودک و نوجوان در این همایش، اظهار کرد: مخاطب شناسی و زمان‌شناسی برای فعالیت تبلیغی در رده سنی کودکان و نوجوانان اهمیت زیادی دارد؛ یعنی باید مباحث و مسائلی که مطرح می‌شود متناسب با سن و شخصیت مخاطب باشد.

وی افزود: دشمنان برای کودکان و نوجوانان ما برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و برای رفتار در اختیار گرفتن پوشش، اخلاق و گفتار این نسل میلیاردها دلار هزینه کرده و می‌کنند.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: دشمنان میلیاردها دلار برای در اختیار گرفتن اخلاق و رفتار کودکان و نوجوانان ما هزینه می‌کنند و اکنون اگر بچه‌ها می‌خواهند اسلام را ببینند در وجود یک روحانی می‌بینند؛ زیرا ما لباس پیامبر و ائمه (علیهم‌السلام) را پوشیده‌ایم و خود را شبیه این بزرگواران کرده‌ایم.

وی افزود: باید ارتباط روحانیان خوش‌ذوق با کودکان افزایش یابد و فعالیت‌های تبلیغی متناسب با این سن با رعایت اقتضائات کودکان و نوجوانان انجام شود.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: نخستین گام برای موفقیت در فعالیت تبلیغی یک روحانی و مشاور مذهبی اجرای گفته‌ها در عمل است؛ زیرا تا زمانی که مخاطب، گفته‌ها و توصیه‌های ما را در رفتار ما نبیند تبلیغ ما چندان مؤثر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار