موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش/تربیت/هرمزگان
247272
۳۱ مرداد ۱۴۰۲
کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی شعر و داستان نویسی برگزار شد

ویژه برنامه آموزشی «آیینه باران» با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور حامد محقق و کبری بابایی از نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین کارگاه آموزشی شعر و داستان ویژه اعضای ۱۰ تا ۱۷ سال به همت اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور مدرسین این حوزه در هرمزگان برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه که با استقبال خوب اعضا به صورت حضوری و آنلاین همراه بود، مخاطبان ضمن یادگیری اصول داستان نویسی و عناصر داستان و نوشتن و خوانش آثاری با توجه به سرفصل های آموزشی، به صورت گروهی با ایده و فکر اولیه و طرح و شخصیت پردازی در داستان نویسی آشنا شدند.
ویژه برنامه آموزشی آیینه باران با هدف ارتقای سطح دانش نویسندگان و شاعران نوجوان عضو کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار شد که شعر خوانی، نقد شعر مخاطبان، آموزش عناصر شعر و آشنایی با وزن و انواع سبک شعر نیز از سرفصل های این کارگاه آموزشی بود.
کارگاه شعر با تدریس حامد محقق برگزار شد. وی مدرس شعر و داستان، عضو شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و برگزیده جشنواره بین‌المللی شعر فجر است. از محقق تاکنون ۶ مجموعه شعر و نثر توسط ناشران مختلف کشور منتشر شده ‌است.
کبری بابایی نیز مدرس کارگاه داستان نویسی بود. وی نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه نویس است. از آثارش می‌توان به «ستاره‌ات گم شد»، «من آدم آهنی شدم»، «گاو سفید گاو سیاه» و «شهری که راه افتاد» اشاره کرد.
گفتنی است، کارگاه آموزش داستان در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان و کارگاه آموزشی شعر در سالن جلسات کتابخانه اندیشه آیت الله خامنه ای بندرعباس برگزار شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار