160934
۲۹ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی برای کودک و نوجوان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و خانواده‌ها در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا زمردیان گفت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه‌سازی کامل خانواده‌ها از نیازهای مهم کشور است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد تا از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور در راستای رسیدن به این مهم بهره ببرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نه گفتن، چگونگی برقراری ارتباط موثر، روابط والدین و فرزند، مهارت دوست‌یابی، مسوولیت‌پذیری و… در مراکز کانون تصریح کرد: در کنار سایر فعالیت‌های آموزشی و کارگاهی کانون، تابستان امسال شاهد برگزاری دوره‌های تخصصی ادبی، فرهنگی و هنری با حضور چهره‌ها و هنرمندان شاخص کشور خواهیم بود.

وی افزود: این کارگاه‌ها در رشته‌های متنوعی چون شعر، داستان‌نویسی، گویندگی، قصه‌گویی، کارگردانی، بازیگری فیلم و نمایش، رباتیک و… برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور، پایگاه خبری کانون پرورش فکری به نشانی www.kanoonnews.ir  و در تهران به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۸۸۹۷۱۳۶۶ تماس بگیرند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار