موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
149124
۱۵ فروردین ۱۳۹۷
نقاشی با حروف؛

آموزش کشیدن “ کوآلا” با حرف انگلیسی “وای”

به گزارش کودک پرس ، بازی‌های خلاقانه وسیله غیر کلامی برای بیان احساسات و علاقه کودکان است. کشیدن یک نقاشی یا تصویر آدمک می‌تواند آرامش و لذت را برای کودکان فراهم آورد و آنها را از فشارها رهایی بخشد. نقاشی باعث تقویت قدرت خلاقه و نیروی ابتکار کودک می‌شود. کودک در سن یک تا دو سالگی با مداد و یا خودکار شروع به […]

به گزارش کودک پرس ، بازی‌های خلاقانه وسیله غیر کلامی برای بیان احساسات و علاقه کودکان است. کشیدن یک نقاشی یا تصویر آدمک می‌تواند آرامش و لذت را برای کودکان فراهم آورد و آنها را از فشارها رهایی بخشد. نقاشی باعث تقویت قدرت خلاقه و نیروی ابتکار کودک می‌شود.

کودک در سن یک تا دو سالگی با مداد و یا خودکار شروع به خط خطی کردن می‌کند. کودک مداد و یا خودکار را در مشتش محکم گره کرده و با فشار و با شتاب و بدون هدف فقط خط خطی می کند. کودک از اینکه می بیند با حرکت دست او و فشار مداد بر روی کاغذ اثری روی آن باقی می گذارد خیلی خوشحال شده و به لحاظ درونی احساس لذت واقعی و درونی به او دست می دهد.

مداد ابزار نقاشی کودک است و مداد رنگی‌ها یک وسیله ایده آل و مناسب برای بچه ها هستند؛ آنها جالب و رنگارنگ و تمیز و ارزان هستند و انواع متفاوتی دارند. بعضی نرم و بعضی دیگر سخت. خصوصا مداد سیاه روی بیشتر کاغذها خیلی خوب کار می‌کند و چون کار با آن سر و دست و لباس بچه‌ها را کثیف نمی‌کند، نسبت به نقاشی انگشتی، آبرنگ و گواش بیشتر مورد استقبال خانواده ها واقع می شود.

می‌خواهیم در کلیپ‌های جداگانه با حروف انگلیسی یک نقاشی متفاوت به شما آموزش دهیم؛ در این ویدئو نقاشی یک خرس کوآلا با بهره‌گیری از حرف انگلیسی Y به شما نمایش داده می‌شود.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار