133451
۲۰ دی ۱۳۹۶

کارگردان کارهای عروسکی: یزد در تئاتر کودک نیازمند توجه بیشتری است

یکی از کارگردانان کارهای عروسکی گفت: یزد در تئاتر کودک نیازمند توجه بیشتری است، تاکنون رشد قابل قبولی را در این ارتباط در استان شاهد نبودیم، باید با همت هنرمندان و مسئولان این مشکل هنری رفع شود.

به گزارش کودک پرس ، مرضیه برومند در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر مرکز استان، افزود: ساخت فیلم سینمایی و تولید کارهای کودک در یزد باید سریعتر آغاز شود.
وی اظهار کرد: هرچند هزینه های تولید بالاست،با همکاری نهادهای اجتماعی و حضور حامیان مالی و اسپانسرها می توان به هنرمندان این شهر کمک کرد،باید فرهنگ حمایت از آثار هنری در یزد شکل گیرد.
برومند یادآور شد: این شهر تمدن بی نظیری دارد و هویت یزد باید حفظ شود و همه فعالان در حوزه های کاری خود باید به این امر کمک کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر یزد هم گفت: تئاتر عروسکی در یزد فعال نیست و ما تلاش خواهیم کرد، آثار هنری کودک و نوجوان رونق پیدا کند تا شهروندان و فرزندان ما با نشاط تر باشند و به حمایت این آثار روی آورند.
ونوس عامری ،افزود: در اولویت های فرهنگی هنری، توسعه فرهنگسراها و سرای محلات مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر یزد قرار دارد.

هم اکنون 12 انجمن تئاتر در استان یزد فعال است.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار