249192
۱۸ آبان ۱۴۰۲
سینما و تئاتر کودک

تئاتر کودک «دوره گردها» تا ۲۶ آبان تمدید شد

اجرای نمایش «دوره‌گردها» به کارگردانی علی فروتن به دلیل استقبال خانواده‌ها در تالار هنر تا بیست و ششم آبان ماه تمدید شد.

به گزارش کودک پرس ، پس از تمدید اجرای نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی، دیگر نمایش این تالار؛ نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن نیز به مدت یک هفته تمدید شد.

نمایش دوره گرد‌ها که با استقبال چشمگیر خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان همراه است تا ۲۶ آبان به اجرای خود در ساعت ۱۷.۳۰ ادامه می‌دهد.

این اثر نمایشی موزیکال نوشته زیبا برجی فلاح و گروه چهره آزاد است و هنرمندانی همچون علی فروتن، حمید گلی، مجید نصیری، زیبا برجی فلاح، امید اسکندر، محمد ملاولی و محمد حاجی بابایی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش سعیده دادگر دستیار کارگردان، موسیقی و اجرا امید اسکندر و محمد ملا ولی، طراح صحنه مهدی نیک روش، طراح لباس سعیده دادگر، طراح گریم حسین تبریزی و لیلا پریشان، طراح پوستر و بروشور شیوا بابابیگی، عکاس و ساخت تیزر محمد سالارگلی، ساخت دکور امیر یزدان صفت، دوخت لباس مژگان برنده، روابط عمومی علیرضا باقری، دستیار گریم درسا نصیری، دستیار لباس و صحنه فوژان فروتن هستند.

علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت این اجرا اقدام کنند.

این نمایش صبح‌ها نیز برای مهد‌ها و مدارس اجرای ویژه دارد. شماره تلفن ۸۸۸۴۷۲۷۲ برای هماهنگی اجرای صبح ویژه مهد‌ها و مدارس اعلام شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار