موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
8993
۱۹ مهر ۱۳۹۵

راه اندازی دفتر کانون شکوفایی خلاقیت در اردبیل

هاجر جمادیه،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: دفتر کانون شکوفایی خلاقیت با مشارکت پارک علم برای اولین بار در اردبیل راه اندازی شد تا اعضای کانون با علوم و فنون دانش بنیان بیشتر آشنا شوند.

به گزارش کودک پرس   هاجر جمادیه  در آئین گرامیداشت هفته ملی کودک افزود: هدف از راه اندازی این دفتر استعداد یابی کودکان ونوجوانان و تعامل بیشتر این کودکان با مربیان و معلمان است تا در سایه این تعامل استعدادهای کودکان در زمینه های هنری ادبی، علمی و فرهنگی شکوفا شود.

وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان در این دفتر آزاد هستند هر ایده و فکر در ذهن دارند روی کاغذ آورده و با مشورت مربیان آن را در معرض نمایش قراردهند.
وی ادامه داد: هر چند ممکن است برخی از کارهای کودکان منجر به خرابکاری ها شود اما این کانون با مشارکت دیگر دستگاه ها آمادگی دارد هزینه این خرابکاری ها را هم تامین کند چرا که ممکن است در پس این خرابکاری ها یک ایده بزرگ برای فن آوری نهفته باشد .

وی بابیان اینکه کودکان و نوجوانان آینده ساز مملکت هستند افزود:کودکان ونوجوانان ما دارای استعداد و ایده نو هستند که باید برای شکوفایی این استعداد ها همه مربیان ، معلمان ومتولیان امر مشارکت جدی داشته باشند .

 

منبع:  خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار