8935
۱۹ مهر ۱۳۹۵

رسیدگی به نیاز کودکان محروم باید در اولویت باشد

محمداکبر چاکرزهی،فرماندار شهرستان خاش گفت: رسیدگی به نیازهای کودکان محروم باید در اولویت قرار گیرد تا آنان نیز بصورت عادلانه بتوانند در جامعه از امکانات و ظرفیتهای موجود بهره ببرند.

به گزارش کودک پرس   محمداکبر چاکرزهی در آیین روز جهانی کودک در خاش از کودکان به عنوان قشری فعال و پویا یاد کرد که آینده جامعه را می سازند.

وی توجه به نیازهای این قشر را مورد تاکید قرار داد و افزود: در شرایط کنونی کودکان علاوه بر تحصیل و مباحث آموزشی به تربیت صحیح و نیز تفریح و سرگرمی احتیاج دارند که این موضوعات باید در خانواده ها و دستگاهها و نهادهای دولتی مورد توجه قرار داشته باشد.
فرماندار خاش از تلاش های ادارات بهزیستی، هلال احمر، شهرداری و ورزش و جوانان در راستای اجرای برنامه های متنوع و حمایت از کودکان تقدیر کرد.
چاکرزهی نقش آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و مهدهای کودک زیر مجموعه بهزیستی را برای تربیت کودکان و خلاقیت و شکوفایی ذهن این قشر مهم ارزیابی کرد.
جشن پرواز بادبادک ها و نقاشی توسط کودکان، شعرخوانی و اهدای جوایز به کودکان ممتاز از برنامه های مهم گرامی داشت هفته کودک در خاش بود.
در اجرای این آیین که با برنامه های متنوع بازی و سرگرمی و نقاشی توسط کودکان در بوستان بانوان خاش همراه بود ادارات بهزیستی، شهرداری و انجمن بانوان شهرداری، کانون غنچه های هلال جمعیت هلال احمر و سمن پویاورزان اداره ورزش و جوانان خاش مشارکت داشتند.

منبع:  خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار