موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
836
۱۹ مرداد ۱۳۹۵

اوقات فراغت در شهرستان میناب با ۳۵پایگاه تابستانی

این برنامه‌ها از بیستم تیرماه آغاز شده و تا اوایل شهریور ادامه خواهد داشت و بوستان فرهنگی معرفت در سطح کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب دیروز 18 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه‌ها از بیستم تیرماه آغاز شده و تا اوایل شهریور ادامه خواهد داشت و در دو سطح بوستان فرهنگی معرفت و هسته های فرهنگی جوان برگزار می شوند که هسته های جوان برای جوانان و بوستان های معرفت نیز ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کلاسهای اوقات فراغت برنامه هایی از جمله آموزش احکام، مسائل دینی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و برنامه‌های متنوع تفریحی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: بخش دیگر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی تبلیغات اسلامی برنامه های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب با اشاره به اینکه برنامه‌های  هسته فرهنگی جوان و  بوستان معرفت در مساجد و خانه های قرآن روستایی اجرا می‌شود، افزود: در هر کدام از این پایگاه‌ها حدود ۲۵ تا 40 نفر از مخاطبان کودک و نوجوان شامل رده سنی ۹ تا ۱۵ و 15 تا 25  سال پوشش داده می‌شوند.
بنی خزاعی بیان کرد: افزون بر برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی در پایان طرح اردوهای اوقات فراغت برگزار می شود و کودکان و نوجوانان به همراه مربیان به اردوهای فرهنگی تفریحی اعزام خواهند شد.

 

منبع:   خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار