8035
۱۱ مهر ۱۳۹۵

خدمات‌دهی ویژه کانون به مناطق روستایی و عشایری سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از خدمات ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق روستایی و عشایری و کودکان محروم این استان خبرداد

به گزارش کودک پرس کانون پرورش فکری در حال حاضر با سه مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری به جامعه هدف خود به کودکان محروم و نیازمند به آموزش خدمات ارائه می‌دهد. همچنین تا پایان امسال نیز یک مرکز سیار دیگر به منظور پوشش خدمات‌دهی به کودکان و نوجوانان در شرق استان و در میامی راه‌اندازی می‌شود.

جمال با بیان اینکه این مراکز سیار از 70درصد خدمات آموزشی مورد نیاز برخوردارند اظهار کرد: مراکز سیار کانون عمدتا در روستاهای دورافتاده و محروم که دسترسی کودکان به خدمات آموزشی سخت‌تر است انجام می‌شود.

وی از انجام مکاتبات مکاتبه‌ای و ارسال پستی کتب مورد نیاز برای کودکان و نوجوانان استان در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور خبر داد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی که در کانون پرورش فکری انجام شده خدمات مکاتبه‌ای به کودکان روستایی و عشایری در چهار شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار افزایش می‌یابد. ضمن اینکه در شهرستان‌های کوچک‌تر نیز در همین ارتباط برنامه‌ریزی خوبی انجا شده است.

 

منبع:   ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار