6074
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

کمپین شکوفه‎ها، اقدامی بی‎سابقه در جهت حمایت ازدانش آموزان مهاجر

همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ،جمعی از فعالان فرهنگی مهاجر با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزان مهاجر در مشهد کمپین شکوفه ها راجهت حمایت ازدانش آموزان مهاجرراه‎اندازی کرده‎اند.

به گزارش کودک پرس  ام‎البنین احمدی،دبیر انجمن اسلامی دانش آموزان  پیرامون دومین سال فعالیت کمپین شکوفه‎ها در جهت حمایت از دانش‌‌آموزان مهاجر، اظهار داشت: کمپین شکوفه ها سال گذشته برای اولین بار پس از گذشتن چهار دهه از مهاجرت افغانستانی ها به ایران آغاز به کار کرد و هدفش این است که هیچ کودک مهاجری از تحصیل بازنماند.

وی با اشاره به فرمان تاریخی رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تحصیل دانش‎آموزان مهاجر در کنار دانش‎آموزان ایرانی، افزود: در همین راستا کمپین شکوفه‎ها تلاش دارد تا با شناسایی دانش‎آموزان مستعد مهاجر از آنها حمایت کند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه کمپین شکوفه‎ها کارنامه خوبی در سال گذشته داشته است، عنوان کرد: سال گذشته با لطف خدا و حمایت همه جانبه مردم توانستیم 100 دانش آموز مهاجر را بورسیه تحصیلی کرده و بیش از 250 دانش آموز نیز از محل هدایای کمپین، بسته حمایتی تحصیلی دریافت کردند.

احمدی با بیان اینکه بورسیه‎ها از 250 هزار تومان تا سقف یک میلیون و پانصد هزارتومان متغیر بوده است، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان توسط اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان مهاجر شناسایی می شوند و قبل از دریافت هدیه مورد بررسی قرار می گیرند، تا هدایای کمپین به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی گفت: امسال نیز مصمم هستیم تا بهتر از سال گذشته این کمپین را اجرایی کرده و در راستای پیروی از فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب گامی به اندازه خودمان برداریم.

احمدی با تاکید بر این‎که مدرسه می‎تواند موثرترین عامل در رشد یک جامعه می باشد: ما هم با پی بردن به این مهم اقدام به راه‎اندازی کمپین کرده‎ایم و آرزو داریم روزی برسد که هیچ دانش آموز مهاجری از تحصیل بازنماند.

گفتنی است که علاقه‎مندان به مشارکت در این طرح می‎توانند با شماره‎‎های زیر تماس حاصل کنند:
09359622964 آقای سجادی
09150107933 خانم احمدی
09361995897 آقای خاوری

محل تحویل کمک‎های مردمی:
مشهد، گلشهر، بین سخاوت 2 و 4 پلاک 111
کانون فرهنگی ثامن

شماره کارت برای کمک‎های نقدی:
6037691512880048
بانک صادرات، جمال الدین سجادی

 

 

 

منبع:   باشگاه خبرنگارانجوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار