6071
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری مراسم جشن غدیر برای کودکان سیروانی

حجت الاسلام حسن شهیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ویژه برنامه شاد و مفرح خاله خورشید به مناسبت عید غدیر با محوریت کودکان و نوجوانان ساعت 10 امروز در امام زاده سید علی (ع) سیروان برگزار می شود.
به گزارش کودک پرس  مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ویژه برنامه شاد و مفرح خاله خورشید به مناسبت عید غدیر با محوریت کودکان و نوجوانان ساعت 10 امروز در امام زاده سید علی (ع) سیروان برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن شهیدی گفت: این برنامه به علت فضای شاد و اجرای نمایش و نیز به جهت اینکه مخاطب اصلی آن گروه سنی کودک و نوجوان و والدین آنها بوده از مهمترین برنامه های این اداره کل در روز عید سعید غدیرخم در استان است.
وی افزود: در این جشن مفرح هنرمندانی از شبکه تلویزیونی جام جم حضور دارند که برای حاضران برنامه های شعر و نمایش با محتوای دینی و مذهبی برگزار می کنند.
شهیدی هدف از برگزاری این جشن را آشنایی بچه ها با مفاهیم علوم دینی در قالب شعر و نمایش ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم تماشای این برنامه بر روحیه دانش آموزان و والدین آنها تاثیر مثبت می گذارد.
وی اضافه کرد: در دهه امامت و ولایت که از عید قربان و روز عرفه شروع شده تا کنون سلسله جشن های ولایت علوی و اکمال دین نبوی، همایش بانوان ولایی، برائت از مشرکان، قرآن خوانی، مداحی و جشن های مختلف در بقاع متبرکه و امام زادگان استان برگزار شده و امروز نیز در این اماکن مقدس این ویژه برنامه ها انجام می شود.
منبع:   ایرنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار