5802
۲۸ شهریور ۱۳۹۵

از دانش آموزان ممتاز تحت سرپرستی دادسرای ناحیه 25 تهران تقدیرشد

به مناسبت اعیاد غدیرخم و قربان و با حضور خسروشاهی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 25 ویزه سرپرستی از دانش آموزان ممتاز تحت سرپرستی دادسرای ناحیه 25 تهران تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس  در این مراسم خسروشاهی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 25 ویژه سرپرستی ضمن تبریک اعیاد غدیرخم و قربان گفت: این جشن نه تنها جشن عید غدیر و عید ولایت مولا امیرالمومنین (ع) است بلکه جشن موفقیت مادرانی است که در برابر نسیم الهی قرار گرفتند و تمام قد در حمایت مادی و معنوی از کودکان خود ایستاده اند و از این فرصت که خداوند در اختیار آنان گذاشته است بهترین استفاده را برده اند.

وی اظهار کرد: تعداد فرزندان ممتاز خانواده سرپرستی تهران به حدی زیاد بود که تشویق همه آنان از عهده ما خارج گردید و این نشانه عملکرد مثبت مادرانی است که مسئولیت سرپرستی و قیومیت کودکان صغیر را عهده دار شده و جای خالی پدر را نیز پر کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: شرح وظایف و مسئولیت‌های قیم و امین در 25 ماده قانونی با 28 وظیفه ذکر شده است. بنابراین قیومیت یک مسئولیت است نه امتیاز مادی برای رسیدن به یک هدف واحد. ما و شما نیازمند یک زبان مشترک هستیم و این زبان مشترک در استفاده اجرای قانون، نیازمند آموزش است.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 25 ویژه سرپرستی، این واحد قضایی را یک خانواده بزرگ برشمرد و تصریح کرد: بیش از 24 هزار پرونده در دادسرای سرپرستی وجود دارد و در جمع ما قیم‌ها و امین‌ها و مادران صغار حضور دارند و ما نیز در کنار شما هستیم تا از حقوق صغار، کودکان و حتی وارثین در مقابل سوء استفاده‌هایی که ممکن است از ناحیه افرادی در جامعه بر اموال و حقوق آنان صورت گیرد دفاع و صیانت کنیم.

وی افزود: در این ناحیه دادسرا، کلاس‌های آموزشی ویژه مادران قیم و سایر قیم‌ها در پرونده‌های محجورین سرپرستی در نظر گرفته شده و افزون بر این جزوات آموزشی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از نزدیک با شرح وظایف خویش آشنا و رابطه نزدیکتری با این دایره قضایی داشته باشید تا به کمک یکدیگر این فرزندان بتوانند با موفقیت به سرمنزل مقصود برسند.

در ادامه این مراسم، مداحی در وصف حضرت علی(ع) توسط مداح اهل بیت(ع) اجرا شد و در خاتمه لوح تقدیر به همراه جوایز به تعداد سی نفر از دانش آموزان ممتاز که طی سال تحصیلی گذشته موفق به اخذ معدل بالای 19 شده بودند اهداء شد.

 

 

منبع:   میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار