5330
۲۴ شهریور ۱۳۹۵

محوریت نماز در برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان

محمدرضا جهان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، از افزایش حدود 2 درصدی تعداد دانش‌آموزان در این استان نسبت به سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: نماز محور برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان است.

به گزارش کودک پرس  محمدرضا جهان در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان سمنان اظهار داشت: جمعیت دانش‌آموزی استان سمنان در سال تحصیلی 96-95 نسبت به سال تحصیلی 95-94 بیش از 2 هزار نفر افزایش داشته است.

 

به گفته جهان، زنگ مهر و مقاومت و جشن آغاز سال تحصیلی جدید امسال روز شنبه، سوم مهرماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور با حضور استاندارسمنان نواخته خواهد شد.

جهان با اشاره به ضریب پوشش 85 درصدی نوآموزان در مهدهای کودک استان سمنان تأکید کرد: این آمار با توجه به اینکه بیشتر مهدهای کودک استان سمنان دولتی نبوده و بااین‌وجود میانگین ضریب پوشش نوآموزان در مهدهای کودک کشور 58 درصد است اهمیت بسیار بالایی دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه نماز محور برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان است افزود: شعار «با نماز، با ورزش، بانشاط و باارزش» به‌عنوان محور کار آموزش‌وپرورش استان سمنان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته‌شده است.

جهان عنوان کرد: در سال گذشته نیز شعار «نماز سرچشمه همه خوبی‌ها» به‌عنوان شعار سال تحصیلی در استان سمنان انتخاب‌شده بود.

 

 

منبع:   تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار