5237
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

استفاده بی رویه از فضای مجازی تفکر بشریت را نابود می کند

فرهاد حسن زاده شاعر، نویسنده و نامزد جایزه نوبل کوچک جهان هانس کریستین اندرسن در سال 2018 گفت: استفاده بی رویه از فضای مجازی و غرق شدن در مثلث برمودا مساوی با نابودی اندیشه و تفکر بشریت است.

به گزارش کودک پرس  فرهاد حسن زاده در همایش ادبی 2 پنجره در شهرکرد با اشاره به گسترش فضای مجازی در جهان افزود: امروزه مثلث برمودا شامل موبایل، مبل و اینترنت است که ذهن ها و تفکرات افراد را می بلعد.
وی با بیان این که اندیشه و تفکر انسان موجب تمایز وی است، اظهار کرد: با استفاده بیش از حد از فضای مجازی و رسانه های مجازی نباید اجازه دهیم که این وجه تمایز از بین برود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری نیز گفت: همایش ادبی 2 پنجره از مجموعه برنامه های مدیریت آفرینش های ادبی کانون است که هر سال زمینه دیدار نویسندگان آثار ادبی و کودک و نوجوانان را فراهم می کند.
فرزاد رحیمی افزود: ارتقای سطح ادبی، توسعه فرهنگ مطالعه در بین اعضا و آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان بزرگ کشور از اهداف برگزاری این همایش است.
وی گفت: بهترین سن ایجاد مهارت های مختلف در کودکان از جمله فرهنگ کتابخوانی، نویسندگی و خلاقیت در کودکی است که باید این فرهنگ را گسترش دهیم.
رحیمی با اشاره به حضور 200 نفر از اعضای این کانون در این همایش خاطرنشان کرد: در این همایش کتاب ‘زیبا صدایم کن’ اثر فرهاد حسن زاده از دیدگاه زیبایی شناختی نقد و بررسی می شود.
وی گفت: این همایش یکروزه در 2 بخش افتتاحیه و نشست تخصصی برگزار می شود.
25 هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری هستند.

 

 

 

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار