موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4993
۲۱ شهریور ۱۳۹۵

لزوم آشنایی کودکان با اماکن متبرکه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تشویق قشر کودک و نوجوان به سوی امور دینی و مذهبی گفت: کودکان و نوجوانان این استان با شرکت در اردوی فرهنگی مذهبی با معنویات بیش از پیش آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس   فرزاد رحیمی با اشاره به اهمیت آشنایی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان با دین و معنویات، اظهار کرد: در فصل تابستان امسال 50 نفر از اعضای فعال مرکز فرهنگی و هنری شهرستان لردگان در اردوی زیارتی، فرهنگی و تفریحی این مرکز حضور یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این اردو که در روزهای هشتم و یازدهم شهریورماه سال جاری یک روز برای دختران و یک روز برای پسران برگزار شد، 30 نفر از اعضای دختر و 20 نفر از اعضای پسر حضور داشتند.

وی عنوان کرد: در این اردو اعضا علاوه بر انجام زیارت و اقامه نماز فعالیت‌های فرهنگی از جمله شاهنامه‌خوانی، نمایش خلاق و بازی‌های بومی و محلی را تجربه کردند.

رحیمی افزود: اردوی زیارتی، فرهنگی تفریحی این مرکز در محل امامزاده سید سلطان محمد، واقع در 10 کیلومتری شهر لردگان برگزار شد که تأثیر معنوی بسزایی بر کودکان و نوجوانان این مرکز داشت.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار