4725
۲۰ شهریور ۱۳۹۵

اصفهان میزبان «جشنواره بین‌المللی فیلم کودک»

ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک به میزبانی اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهاندر مورد آخرین وضعیت اینکه آیا اصفهان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک را میزبانی خواهد کرد یا خیر پاسخ داد: این جشنواره به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

حبیب رضا ارزانی با تایید برگزاری این جشنواره بین‌المللی ادامه داد: توافقی بین شهرداری اصفهان و ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی انجام گرفت.

وی در خصوص زمان احتمالی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک اظهار کرد: اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه سال جاری این جشنواره برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان قرار است دبیر برگزاری این جشنواره را به تهران معرفی کند گفت: پس از معرفی این شخص حکم برای او صادر خواهد شد تا کار به‌صورت رسمی آغاز شود.

حبیب رضا ارزانی با اشاره به تشکیل کارگروهی در شهرداری اصفهان برای این جشنواره بین‌المللی گفت: شهردار اصفهان، چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر،‌ یک نفر به نمایندگی از بنیاد سینمایی فارابی تهران و مدیرکل ارشاد استان اعضای این کارگروه هستند.

بر این اساس، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از این از ارجاع توافق نامهپیشنهادی وزارت فرهنگ برای برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان و از دستور کار خارج شدن لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان در این خصوص در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داده بود.

 

 

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار