4662
۱۹ شهریور ۱۳۹۵

تجهیز30درصد مساجد رشت به باشگاه های کتابخوانی

حجت الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم،مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از تشکیل باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در 30 درصد مساجد شهرستان رشت خبر داد و گفت: این باشگاه های با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه تشکیل می شود.

به گزارش کودک پرس    حجت  الاسلام پورابراهیم از تشکیل باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در 30 درصد مساجد رشت خبر داد و گفت: این باشگاه های با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه، تقویت فرهنگ گفتگو و تقویت استدلال و مهارت در بحث و قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در کودکان و نوجوانان در مساجد رشت و توابع آن همچون خشکبیجار، لشت نشاء، کوچصفهان، سنگر و خمام تشکیل می شود.

حجت  الاسلام پورابراهیم اظهار کرد: هر باشگاه  کتابخوانی متشکل از 15 کودک و نوجوان است که زیر نظر یک معلم، مربی، کتابدار یا مروج کتاب فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح اعضای باشگاه ضمن بهره مندی از تخفیف 40 درصدی، کتاب های اعلام شده را خریداری و مطالعه می کنند و در نامه هایی به نویسندگان کتاب های برتر، نظر خود را درباره کتاب های می نویسند و کتاب هایی را که پسندیده اند در فیلم های کوتاه موبایلی به دیگران معرفی خواهند کرد.

 

 

منبع:   خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار