موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4601
۱۸ شهریور ۱۳۹۵

کودک 3 ساله ایوری در خراسان شمالی از چاه 5 متری به طورمعجزه آسایی نجات پیدا کرد

سرگرد مجید یگانه پورجانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از نجات یک کودک سه ساله ایوری شهرستان گرمه درخراسان شمالی پس از سقوط در چاه 5 متری خبر داد.

به گزارش کودک پرس سرگرد مجید یگانه پور با اعلام این خبر گفت: کودک 3 ساله ایوری پس از سقوط در چاه 5 متری به طرز معجزه آسایی از خطر مرگ نجات پیدا کرد.
وی افزود: پدر این کودک ساعت 18 روز گذشته(شانزدهم شهریورماه) در حال انجام امورات مربوط به مرتب سازی حیاط منزل بوده که ناگهان صدای فریاد پسربچه سه ساله اش را از ته چاه می شود.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه ادامه داد: پدر وی با مشاهده فرزندش درون چاه، بلافاصله وارد عمل شده و مهرداد کوچولو را از چاه بیرون کشیده که خوشبختانه آسیب جدی به وی وارد نشده بود.
سرگرد یگانه پور همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل عدم جانمایی مناسب چاه ها و قنات این چاه های روباز در اکثر مناطق شهر ایور از توابع شهرستان گرمه وجود داشته و تهدیدی جدی برای کودکان هستند.
وی با بیان اینکه سقوط این کودک 3 ساله به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و عدم پوشش درب چاه بوده، تصریح کرد: قدمت قنات شهر ایور به بیش از 100 سال می رسد که از مسئولان باید نسبت به ایمن سازی منافذ و چاه های ورودی به این قنات ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

منبع:   خبرگذاری استان خراسان شمالی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار