39852
۲۴ آبان ۱۳۹۶
کارشناس برنامه سلامت کودکان عنوان کرد؛

توزیع ۸۵ سبد غذایی بین کودکان نیازمند در شهر قزوین

کارشناس برنامه سلامت کودکان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از توزیع ۸۵ سبد غذایی بین کودکان نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، منیر مهدی‌پور اظهار داشت: هفته کودک بهانه‌ای شد تا با برگزاری همایشی با عنوان کودک و سلامت و با محوریت رشد و تکامل کودکان و پیشگیری از سوانح و حوادث، از 85 مادر دارای کودک زیر پنج سال دچار مشکلات تغذیه‌ای و نیازمند ساکن مناطق حاشیه قزوین برای شرکت در این همایش دعوت شود.

وی عنوان کرد: در این همایش الهی، متخصص نوزادان مرکز آموزشی – درمانی قدس قزوین و زهرا جانزاده، کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت تقوی(مینودر) از مراکز تابعه مرکز بهداشت شهرستان قزوین در خصوص سلامت کودک، پیشگیری از حوادث و سوانح و تغذیه صحیح در دوران کودکی مطالبی را بیان کردند.

 

 

کارشناس برنامه سلامت کودکان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین مطرح کرد: کودکان در آینده، موجب به وجود آمدن تغییرات اقتصادی و اجتماعی می‌شوند و طبق ماده 27 پیمان جهانی کودک، هر کودک حق دارد از سطحی از زندگی برخوردار شود که رشد جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی او را تأمین کند.

مهدی‌پور ادامه داد: مهم نیست که آن کودک در کجا زندگی می‌کند و یا چه نقشی در آینده آن مملکت دارد، مهم این است که در هر روز از زندگی خود از سلامت بهره‌مند باشد.

 

به گفته این کارشناس بهداشتی، در همایش که برگزار شد، کودکان علاوه بر سبد غذایی، شامل حبوبات، ماکارونی، سویا و شیر، کتاب و هدایایی هم دریافت کردند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار