241213
۱۲ آبان ۱۴۰۰

خراسان جنوبی | ۶۰۰ میلیون ریال سبدغذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه توزیع شد

مهران پور گفت: بیش از ۶۰۰ میلیون ريال سبد غذایی برای تعداد ۱۴۸ کودک دچار سوء تغذیه شهرستان خوسف پرداخت شده است.

به گزارش کودک پرس ،«محمد مهران پور» با اشاره به عملکرد کمیته امداد شهرستان در حوزه بهداشت و درمان در هفت ماهه نخست امسال، اظها کرد: بیش از 600 میلیون ريال سبد غذایی برای تعداد 148 کودک دچار سوء تغذیه شهرستان خوسف پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف از پرداخت بیش از 320 میلیون ريال برای 80 مادر باردار مبتلا به سوء تغذیه معرفی شده از سوی اداره بهداشت شهرستان خبر داد و افزود: همچنین هزینه های فرانشیز درمان به مبلغ 200 میلیون ريال برای تعداد 65 نفر از مددجویان پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به خدمات دهی به تعداد 39 بیمار صعب العلاج با اعتبار بالغ بر 200 میلیون ريال طی هفت ماه امسال، گفت: پرداخت حق بیمه زنان سرپرست شهری به تعداد 13 نفر با اعتبار 159 میلیون ريال و بیمه مجریان طرح های اشتغال به تعداد 28 خانوار با اعتبار 178 میلیون ريال و تعداد 210 خانوار روستایی و عشایر با اعتبار 770 میلیون ريال از دیگر اقدامات این نهاد طی هفت ماهه نخست امسال است.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد خوسف در این مدت به تعداد ۸۰۰ نفر از خانواده‌های مورد هدف خدمات مشاوره و راهنمایی ارائه نموده و برای ۶۵۰ نفر نیز آزمون سلامت عمومی GHQ انجام شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف از معرفی هفت نفر به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و افزود: از بین خانواده های طلاق و فوت سرپرست تعداد ۳۰ مورد ازدواج مجدد با تلاش حوزه مشاوره امداد صورت گرفته است و از بین دانش آموزان بازمانده و یا ترک تحصیل شده تعداد ۶ دانش آموز بازگشت به تحصیل داشته اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار