3523
۱۰ شهریور ۱۳۹۵

برگزیدگان استانی هفدهمین جشنواره‌ نمایش عروسکی معرفی شدند

مرحله استانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در فارس با اعلام رای هیئت داوران متشکل از روح الله رنجبری، لیلا هاشم پور و فرشته یعقوب زاده به کار خود پایان داد.

به گزارش کودک پرس    هیئت داوران این جشنواره، پری دریایی از مرکز لارستان، فرار از زندان از مرکز شماره 1 شیراز و خورشید و دیو سیاه از مرکز آباده را به عنوان نمایش های برتر به دبیرخانه هفدهمین جشنواره ی نمایش عروسکی و حضور در مرحله ی کشوری معرفی کرد.

همچنین بر اساس رأی داوران با تکیه بر اصول و قواعد شناخته شده نمایش و تئاتر، تناسب آثار برای کودکان و نوجوانان، مقایسه آثار شرکت کننده و رعایت شیوه نامه جشنواره در بخش نویسندگی ضمن تقدیر و اهدای تندیس جشنواره به نسرین کشاورز از مرکز مرودشت نویسنده نمایش «ماجراهای سوگلی و خاله نگین” و جایزه ویژه جشنواره به سمیه افشاری نویسنده نمایشنامه ی «کلاغ ها» از مرکز شماره یک داراب تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه (دکور) و ساخت عروسک: ضمن تقدیر از محسن رنجبر و مریم جمالی طراحان عروسک نمایش موش و قورباغه و اهدای تندیس از مرکز فرهنگی هنری فسا، از زینب پالهنگ طراح عروسک نمایش “قول می دم بزرگ نشم” از مرکز فرهنگی هنری لامرد و لیلا محمودی، طراح عروسک نمایش “انگشت های خنده” از مرکز فرهنگی هنری شماره 5 شیراز  با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد. در این بخش  هیئت داوران جایزه ی ویژه را به ندا یوسفی طراح و سازنده ی عروسک های نمایش هی با من دوست می شی از مرکز بوانات اهدا کرد.

در بخش عروسک گردانی : ضمن تقدیر و تشکر از مارال امیری عروسک گردان نقش ریشه در نمایش یک دقیقه ای از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شیراز، از بیتا شمشیری عروسک گردان نقش مرد جوان در نمایش مرد جوان و خیاط حیله گر و مبینا میرزایی و رکسانا راستی مشترکاً در نقش پلنگ از نمایش من پلنگم مرکز شماره 3 شیراز، حسین بوشهریان عروسک گردان نقش کشواد در نمایش«آرش کمانگیر» از مرکز شماره 3 شیراز تقدیر شد. همچنین ، هیئت داوران جایزه ی ویژه را به امیر حسین علیشاهی، علیرضا سامانی و هومان فریدون پور عروسک گردانان «مرد صیاد از نمایش صیاد سبز پوش و پرنده سخنگو» از مرکز فسا و فاطمه قائدی و سارا مدرسی عروسک گردانان ننه در نمایش «ننه بی نوا» از مرکز شماره یک شیراز اهدا کرد.

در بخش کارگردانی : ضمن تقدیر و تشکر از آمنه نعیمی کارگردان نمایش پروانه بداخلاق از مرکز قیروکارزین و همچنین امیرحسین آزادی و محمد جواد زارعی کارگردان نمایش آوازی برای وطن از مرکز شماره 1شیراز و اهدای تندیس جشنواره، جایزه ی ویژه هیئت داوران به زینب سجودی، کارگردان نمایش آرزوی مترسک از مرکز کازرون و مهدی احمدی کارگردان نمایش از کجا آمده ام شماره 4 شیراز تعلق گرفت.

در بخش موسیقی : هیئت داوران جایزه ویژه را به فرشید جعفری به لحاظ ساخت موسیقی نمایش های پروانه بداخلاق، من پلنگ، بچه خرس از درخت پایین نمی آید، آرزوی مترسک و قول می دم بزرگ نشم، اهدا کرد.

در پایان هیئت داوران قدردانی ویژه خود را از کبری شیروانی به خاطر حضور فعال در جشنواره با 7 نمایش اعلام کرد.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار