3467
۰۹ شهریور ۱۳۹۵

کودکان کامیارانی با لبخند سال تحصیلی را آغاز می کنند

طه صحابی مسئول موسسه خیریه باقیات صالحات کامیاران با اشاره به اجرای طرح لبخند از سوی تعدادی از جوانان شهر کامیاران با همکاری این موسسه گفت: هدف از این طرح تامین لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه دانش آموزان بی بضاعت و ایجاد نشاط و شادی در کودکان است.

به گزارش کودک پرس    طاها صحابی در زمینه نحوه اجرای این طرح افزود: این طرح به دو صورت اجرا می شود که یکی از آنها تهیه بُن های 2 و پنج هزار تومانی طرح لبخند و توزیع در لوازم التحریرهای شهر است.
وی شیوه دیگر اجرای طرح را قراردادن صندوق در بازارچه های شهر برای جمع آوری کمک های نقدی خیرین بیان کرد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه امسال اولین سال از برگزاری این طرح در شهرستان است انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و تمهیدات اتخاذ شده بتوان این طرح را در سال های آینده با برنامه ریزی منسجم تر در شهرستان به شکلی بهتر اجرا و به دیگر نقاط استان گسترش یابد.
صحابی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه تاسی از سیره امیر مومنان(ع) است اضافه کرد: ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی، تامین احترام خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار و نیز هویت بخشی به فعالیت های داوطلبان از اهداف این موسسه خیریه است.
وی انجام کارهای خیر را از رفتارهای سودمند اجتماعی دانست و اظهار کرد: رفتارهای سودمند اجتماعی تقویت کننده فرهنگ، ارزش و هنجارهای جامعه هستند.
این طرح از شش تا 15 شهریور ادامه دارد و در پایان همایشی بر همین مبنا برگزار می شود.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

 

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار