32821
۱۶ آبان ۱۳۹۶
بازیگر و کارگردان اصفهانی؛

«آقای گرفتار» برای سری جدیدش به حمایت مالی نیاز دارد

بازیگر و کارگردان پیشکوست اصفهانی با بیان اینکه در سری جدید سریال آقای گرفتار دغدغه‌های فکری نسل نوجوان بیان می‌شود، گفت: درحال حاضر نوشتن فیلمنامه این سریال به پایان رسیده و برای ساخت و تولید تنها حمایت‌های مالی را نیاز دارد.

به گزارش کودک پرس ،حسن اکلیلی پیرامون ساخت سری جدید سریال «آقای گرفتار» اظهار داشت: بحث ساخت سریال« آقای گرفتار 3 » از 5 سال قبل پیش آمد و یکی از کارخانه‌های بزرگ اصفهان برای حمایت از آن قولی را داد که متاسفانه عملی نشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون ساخت این سریال نیاز به کمک مالی داشته و طرح ما آماده و دارای جذابیت‌های فراوانی است، افزود: جالب توجه است که یک سریال از اصفهان با پیشینه و سبقه‌ای که داراست با موفقیت و استقبال فراوانی روبه‌رو باشد.

بازیگر و کارگردان اصفهانی پیرامون موضوع سری جدید سریال گرفتار بیان کرد: در این سری 9 قلوهای ما به سن 24 سالگی رسیده‌اند و هرکدام برای خود همسری اختیار کرده و دارای زندگی مستقلی هستند و در اصل روایت داستان در یک مجموعه بسیار پرجمعیت فامیلی اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه جالب است گرایش و تمایلات مختلف هریک از این 9 قلو به موضوعی خاص بوده که روایتگر دیدگاه‌های مختلف جوانان است برای مثال یکی از آن‌ها فعال حوزه موسیقی است، دیگری بسیاری مذهبی شده، یکی دیگر از جمله نخبگان و اعجوبه‌های شهر است و…  که در اصل هرکدام نماینده یک قشر هستند و قصه را روایت می‌کنند.

اکلیلی با بیان اینکه در این سریال دغدغه‌های فکری نسل جوان نمایش داده می‌شود، گفت: مملکت ما نیاز به سرمایه گذاری روی جوانان برای دستیابی به موقعیت‌های خاص آنها دارد.

وی با اشاره به پایان فیلمنامه گفت: در حال حاضر نوشتن فیلمنامه این سریال به پایان رسیده و برای ساخت و تولید تنها حمایت‌های مالی نیاز دارد.

منبع: تسنیم

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار