موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32468
۱۵ آبان ۱۳۹۶
به سفارش مرکز صبا؛

تولید مجموعه انیمیشن «شادمانه» برای گروه سنی کودک و نوجوان

مجموعه انیمیشن «شادمانه» به کارگردانی حسین نظرپور و مهناز یزدانی در ۲۶ قسمت ۳ دقیقه‌ای برای مخاطب گروه کودک و نوجوان به سفارش مرکز صبا تولید می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مجموعه انیمیشن «شادمانه» به کارگردانی حسین نظرپور و مهناز یزدانی در 26 قسمت 3 دقیقه ای برای مخاطب گروه کودک و نوجوان به سفارش مرکز صبا با عناوینی همچون گلفروش، میوه فروش، باران، پاییز و … با مضمونی شاد و موزیکال تولید می شود.

در هر قسمت از این برنامه شخصیت های دنیای «شادمانه» مضامین یک ترانه را به تصویر می کشند و لحظاتی شاد و پرنشاط را برای مخاطب رقم می زنند.

 

بنا به گفته کارگردان این مجموعه تاکنون 7 قسمت از «شادمانه» با تکنیک انیمیشن دو بعدی کامپیوتری ساخته شده و ساخت قسمت های بیشتری نیز در دستور کار گروه تولید قرار دارد.

 

«حسین نظرپور» با اشاره به اینکه ساخت دنیایی رنگارنگ و سرشار از حرکت و پویایی در دستور کار گروه تولید قرار داشته، گفت: کودک امروز دنیایی شاد و پر انرژی را از رسانه طلب می کند و ناگزیر برنامه سازان هم باید به ساخت این نوع آثار گرایش بیشتری داشته باشند.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از کارگردانان: حسین نظرپور و مهناز یزدانی، مدیر تولید : محسن نظرپور، انیماتورها: حدیث پویانی پارسا و محسن نظرپور، طراح زمینه و گرافیست : فاطمه محمدعلیپور، مجری طرح: نرگس شبانکارئیان، تهیه کننده: سید اشرف طباطبایی.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار