32301
۱۴ آبان ۱۳۹۶
در سوئیس اتفاق افتاد؛

کودک بازیگوش سیستم امنیتی فرودگاه ژنو را زیر سوال برد

دختر بچه هفت ساله‌ای در فرودگاه ژنو به تنهایی و بدون بلیط سوار هواپیمایی متعلق به خطوط هوایی ایزی جت شد و با این اقدام سیستم امنیتی فرودگاه را به رهم ریخت. این کودک پس از عبور از همه کنترل‌های فرودگاه توانست سوار هواپیما شود.

به گزارش کودک پرس ، با بازسازی مسیر این بچه مشخص می شود وی در خیابانهای ژنو از پدر خود جدا شده و با قطارهای ویژه به فرودگاه می رسد. سپس با عبور از کنترل فرودگاه و ورود به سالن خروجی، به داخل هواپیمای ایزی جت به مقصد آژاکسیوی فرانسه راه پیدا می‌کند. در نهایت یکی از کارکنان فرودگاه متوجه حضور دختر بچه در هواپیما شده و او را تحویل پلیس می دهد.

 

برتران استامپفلی، سخنگوی فرودگاه ژنو در واکنش به این رویداد گفت: «سیستم باید به نحو مطلوب‌تری نقایص امنیتی را که یک بچه می تواند با استفاده از آن وارد هواپیما شود، شناسایی کند. این رویداد بی‌سابقه و تاسف آور به خوبی این مسئله را نمایان کرد.»

 

پس از این رویداد فرودگاه ژنو در نظر دارد ساز و کارها و تدابیر امنیتی خود را تقویت کند. طی روزهای گذشته این دومین بار است که فردی با عبور از نقاط کنترل فرودگاه ژنو بدون بلیط سوار هواپیما می شود.

 

منبع: العالم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار