32072
۱۱ آبان ۱۳۹۶
مدیر دارالقرآن کریم استان قم خبر داد؛

شناسایی ۱۰۰ نفر در طرح شناسایی استعدادهای قرآنی با همکاری آموزش و پرورش

مدیر دارالقرآن کریم استان قم از طرح شناسایی ۱۰۰ استعداد قرآنی و پوشش حمایتی و آموزشی این نوجوانان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‎الاسلام والمسلمین عظیمی مدیر دارالقرآن کریم استان قم در شورای توسعه فعالیت‎های قرآنی استان قم گفت: فعالیت‎های دارالقرآن کریم استان قم در بخش‎های مختلفی برگزار می‎شود که از جمله آن ها می‎توان به طرح عفاف و حجاب اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری برنامه‎های آموزشی تصحیح قرائت نماز و تربیت معلم قرآن در سپاه و نیروی انتظامی استان از دیگر برنامه‎‏های فرهنگی بود که در سطح دستگاه‏های استان برگزار شد.
مدیر دارالقرآن کریم استان قم بیان کرد: از دیگر طرح‎های مهم دارالقرآن در سال جاری می توان به طرح شناسایی استعدادهای قرآنی با همکاری آموزش و پرورش اشاره کرد که در این طرح ۱۰۰ نفر شناسایی شدند.

عظیمی بیان کرد: در راستای توسعه فعالیت‎های ترویجی قرآن کریم نیز یک تیم از قاریان جهادی استان قم نیز به صورت اعزام جهادی برای مناطق محروم کشور اعزام می شوند.
وی گفت: در بخش مردمی باید تلاش شود که حمایت‎های مردمی از فعالیت‎های موسسات قرآنی افزایش یابد؛ امروزه مردم بیشتر از این موسسات و برنامه‎های قرآنی مطالبات دارند.

این فعال قرآنی بیان کرد: مردم ما با توجه به فرهنگ سازی عاشورایی هزینه‎های بسیاری انجام می دهند ولی چون در زمینه فرهنگ قرآنی کار نشده است چنین ضرورتی نمی بینند.
وی گفت: مقام معظم رهبری به سبک زندگی قرآنی عنایت خاصی دارند که امیدواریم این شورا تلاش گسترده ای در زمینه توسعه سبک زندگی قرآنی در کشور و استان انجام دهد.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار