31709
۰۹ آبان ۱۳۹۶
با توجه به افزایش دزدی و آزار رساندن به کودکان؛

نرم‌افزاری پرکاربرد برای مراقبت از کودکان

در چند ماه اخیر با توجه به افزایش خبرهای مختلف در خصوص دزدی و آزار رساندن به کودکان، حالا بسیاری از خانواده‌ها که کودک و نوجوانی در خانه دارند دچار ترس و نگرانی شده‌اند. در واقع مواظبت از فرزندان بیش از پیش مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته و انجام این کار به بهترین نحو به یکی از دغدغه‌های اصلی آنها تبدیل شده است.

به گزارش کودک پرس ، بسیاری از کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را در خارج از خانه و در مدرسه می‌گذرانند و این یعنی بخشی از مراقبت مستقیم خانواده‌ها روی این گروه غیرممکن خواهد بود. اگر فرزندتان خودش مسئول رفت و آمد از خانه به مدرسه و برعکس باشد یا از سرویس‌های مخصوص در این زمینه استفاده کند حتماً مراقبت و محافظت از آنها در این مسیر باید با هوشمندی بیشتری صورت بگیرد.

خوشبختانه ابزارهای آنلاین مختلفی برای این نوع نظارت طراحی شده‌اند که مراقبت از فرزندان خارج از خانه را براحتی برای والدینشان امکان پذیر می کنند. یکی از این ابزارها «تیکو» نام دارد. این برنامه در واقع سامانه‌ای مدرن و چند جانبه است که ارتباط میان راننده، والدین دانش‌آموزان، مدرسه و شرکت حمل و نقل دانش‌آموزی را با استفاده از تلفن همراه فراهم می‌کند. درواقع این سامانه هوشمند امکان مدیریت ناوگان حمل و نقل و رهگیری آن را توسط والدین دانش‌آموز امکان پذیر می‌کند.

 

این سامانه مبتنی بر موقعیت مکانی است که از یک سو خدمات رهگیری آن را برای والدین امکان پذیر کرده و از سوی دیگر امکان کنترل و دریافت گزارش های مدیریتی را برای مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته فراهم می‌آورد. این سامانه مشتمل بر بخش‌های مختلفی است که به سادگی می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید مانند اطلاع از سوار شدن دانش‌آموز به سرویس، اطلاع از رسیدن سرویس به خانه یا مدرسه، امکان رصد و مشاهده موقعیت کنونی و لحظه به لحظه سرویس مدرسه، امکان ارتباط با راننده از طریق اپ در مواقع ضروری و….. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

 

منبع: روزنامه ایران

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار