موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
31332
۰۷ آبان ۱۳۹۶
در نمایشگاه مطبوعات امسال؛

محوریت خانواده در پوسترهای امسال نمایشگاه مطبوعات

مدیرمسئول ماهنامه خانواده مثبت گفت: امسال نمایشگاه مطبوعات با بهترین پوسترها و محوریت نقش خانواده آمده است.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا ثابتی با بیان اینکه بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بهترین پوسترها نسبت به سال های گذشته آمده است، گفت: جذابیت پوسترها، محوری بودن نقش خانواده را نشان می دهد که برای من به عنوان مدیر مسئول مجله خانواده لذت بخش بود، نکته ای که در سال های گذشته دیده نمی شد و قصد داریم در شماره جدید مجله از پوسترهای نمایشگاه استفاده کنیم.

وی خانواده و کودک را حلقه مفقوده مطبوعات ایران دانست که برای آشتی دادن آنها با هم باید از فرصت ویژه نمایشگاه مطبوعات و مهمترین رویداد و پدیده خبری در سال استفاده کرد و از این جهت باید به ستاد برگزاری نمایشگاه برای رویکرد جدید تبریک گفت.
مدیرمسئول ماهنامه خانواده مثبت اظهار کرد: خانواده باید دغدغه مهم و آرمان رسانه ها باشد و جذابیت های بصری نمایشگاه برای علاقه مند کردن خانواده ها و کودکان به مطبوعات موثر است.
ثابتی درباره پیوند خانواده و رسانه افزود: انتشار اخبار منفی در رسانه های مجازی، ذهنیت مردم را تحت تاثیر قرار داده و باید برای ایجاد انگیزه و رشد خانواده های ایرانی در کنار یک خبر منفی چند خبر مثبت ارائه کنیم که در همه ابعاد رسانه ای نمود و ظهور داشته باشد.

این فعال مطبوعاتی گفت: با وجود اینکه سال های گذشته در نمایشگاه حضور نداشتیم اما پویایی بیست و سومین دوره، انگیزه ما را بیشتر کرد و قصد داریم جدی تر از گذشته، با کمپین و همایش جدید وارد شویم.
بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امروز(جمعه) گشایش یافت و تا 12 آبان در مصلای امام خمینی(ره) دایر است.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار