موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
31033
۰۶ آبان ۱۳۹۶
امام جمعه شازند بیان فرمود؛

شهید فهمیده می‌تواند بهترین الگو برای دانش‌آموزان و نوجوانان کشور باشد

امام جمعه شازند به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: این نوجوان ۱۳ ساله هنر بسیار بزرگی را از خود نشان داد که برای همه دانش آموزان و نوجوانان کشور می تواند بهترین الگو باشد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شازند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت مودت اهل بیت(علیهم‌السلام) گفت: پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) در پایان حیاتشان امت اسلام را به انس و الفت با قرآن کریم و اهل بیت(علیهم‌السلام) وصیت کردند.

وی با تاکید بر این که باید نسبت به دین و ایمان مان اهتمام داشته باشیم، اظهار کرد: بر اساس نص صریح قرآن کریم، محبت اهل بیت(علیهم‌السلام) واجب است و این همان عامل وحدت، اخوت، برادری و یگانگی مسلمانان است.

امام جمعه شازند با اشاره سالروز بزرگداشت مقام سلمان فارسی بیان کرد: هر چند که ویژگی های منحصر بفرد سلمان زبانزد عام و خاص است ولی در واقع سلمان فارسی نشان داد که رسیدن به موفقیت تنها و تنها با مقاومت، پایداری و استقامت امکانپذیر است.

 

موسوی افزود: نسل کنونی جامعه ایران اسلامی می بایست با الگوگیری از شیوه سلمانها بر عزت و پایداری شان در مقابل ناملایمات روزگار بیفزایند.

وی در ادامه به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اشاره و عنوان کرد: این نوجوان ۱۳ ساله هنر بسیار بزرگی را از خود نشان داد که برای همه دانش آموزان و نوجوانان کشور می تواند بهترین الگو باشد.

امام جمعه شازند در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هرکس در کشور، کاری در جهت رضایت دشمنان این نظام به ویژه آمریکا انجام دهد و به خواسته آنان عمل کند، جنایتکار است.

موسوی همچنین به موضوع کارخانه قند شازند اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص راه اندازی این کارخانه، امروز و فردا نکنند و حزب و حزب بازی را کنار بگذارند و به جای حرف زدن پای به عرصه عمل بگذارند.

منبع: شازند ما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار