موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
30155
۰۱ آبان ۱۳۹۶

اقلام غذایی میان كودكان سوءتغذيه‌اي ديشموك توزیع کرد

مسؤول كميته امداد ديشموك گفت: مواد غذايي از قبيل ماكاروني، برنج، روغن، سويا و حبوبات در هر ماه بين 200 كودك سوءتغذيه‌اي در ديشموك توزيع مي‌گردد.

به گزارش کودک پرس، رضا ایزدی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) دیشموک برای کمک به خانوارهای بی‌بضاعت تلاش و برنامه‌ریزی‌ قابل توجهی در دستور کار دارد.

وی در ادامه گفت: کمیته امداد امام خمینی‌(ره) دیشموک طرح خودکفایی را یکی از مهمترین رئوس برنامه خود قرار داد که تا به حال بسیاری از خانوارهای تحت پوشش این نهاد مقدس در دیشموک با دریافت وام‌های خوداشتغالی خودکفا شدند.

رئیس کمیته امداد دیشموک گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در دیشموک پوشش دادن کودکان سوءتغذیه‌ای است که از طرف شبکه بهداشت معرفی می‌گردند.

وی اذعان کرد: هر ماه به 200  کودک سوءتغذیه‌ای در دیشموک اقلامی از قبیل ماکارونی، برنج، روغن، سویا و حبوبات تحویل داده می‌شود که در این ماه کالاهایی به مبلغ 24 میلیون‌تومان بین 200 کودک سوءتغذیه‌ای توزیع گردید.

ایزدی عنوان کرد: در جشن عاطفه‌ها در دیشموک با کمک همه ادارات و نهادها 47 میلیون‌تومان نقدی و غیرنقدی از خیرین دریافت گردید که این مبلغ بین افراد بی‌بضاعت در دیشموک توزیع گردید.

 

 

منبع:

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار