29955
۰۱ آبان ۱۳۹۶
عضو هیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه مطرح کرد؛

راه‌اندازی مرکز اقامتی رفاهی نونهالان سرطانی در ارومیه

عضوهیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه از راه‌اندازی مرکز اقامتی رفاهی نونهالان سرطانی در مرکز استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا ملامحمدی‌زاده اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز اقامتی- درمانی برای کودکان بیمار و مبتلا به سرطان که از شهرستان‌ها برای درمان به بیمارستان‌های ارومیه مراجعه می‌کنند یکی از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه به شمار می‌رود که با مشارکت خیران این مهم تحقق یافته است.

وی ارائه خدمات رایگان به این خانواده‌های دردکشیده را مورد اشاره قرار داد و افزود: قبل از احداث این مرکز، کودکان بیمار مبتلا به سرطان یا بیماران بدحال در مسافرخانه‌ها اقامت می‌کردند که گاه عدم پذیرش آنها توسط این مراکز اقامتی باعث می‌شد که بیماران بی‌بضاعت و همراهان آنها ضمن اینکه روحیه از دست رفته خود را بیشتر ببازند، مجبور می‌شدند روزهای متمادی، روی چمن حیاط بیمارستان‌ها با یک فلاکس چای و مقداری نان و پنیر لحظات خود را به سختی بگذرانند.

این فعال اجتماعی با بیان اینکه مشکلاتی از این دست یعنی سخت بودن اسکان، هزینه‌های ایاب ذهاب و تغذیه، و باعث می‌شد که دوره شیمی درمانی و رادیوتراپی بیماران دردآورتر شود، گفت: بنابراین با مشارکت خیران و نظارت دقیق آنها این مرکز اقامتی ساخته شد تا همراهان بیماران در طول دوره درمان برای رفت و آمد پی در پی به شهرستان محل سکونت خود مجبور نباشند.

عضو هیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه واریز کمک‌های مالی حامیان، با نظارت دقیق خودشان از نحوه عملکرد و حسابرسی، به حساب بانکی بچه‌ها را خدمت دیگر این موسسه عنوان کرد و بیان داشت: مددکاران هم بر این پروسه نظارت دقیق دارند.

 

منبع: ندای ارومیه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار