موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
29799
۳۰ مهر ۱۳۹۶

فراهم شدن مقدمات برپایی کارگاه‌های آموزشی «کودک، والدین و مربی» مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست تخصصی شورای مدرسان قرآن در زمینه‌ برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کودک، والدین و مربی تشکیل شد.

به گزارش کودک پرس، اولین نشست تخصصی شورای مدرسان در زمینه برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کودک، والدین – مربی شامل ساختار اجرایی، محتوایی قابل ارائه و انتخاب مدرسان جهت برگزاری کارگاه‌ها تشکیل شد.
مسعود تهرانی‌فرجاد، معاونت تخصصی کودک و نوجوان این مؤسسه با اشاره به اهمیت همراهی والدین در تعلیم و تربیت کودکان تصریح کرد: جلسه مقدماتی با حضور اساتید و مدرسان مدعو در حوزه کودک، راهکارهای ایجاد انگیزه برای مخاطبین به ویژه مادران و مربیان مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و ترغیب آنان جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و لزوم تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی و معرفی نویسندگان کتاب های منتخب از جمله سرفصل‌های نشست تخصصی برشمرد.
در ادامه این جلسه، کیقبادی، دبیر شورای این معاونت بر اساس نقطه نظرات ارائه شده از سوی کارشناسان و مدرسان در جلسه مقرر شد پس از تدوین دروس عمومی و تخصصی آموزشی و تهیه سرفصل‌ها اولین کارگاه آموزش پیرامون قصه‌گویی مادران از اول آذر‌ماه سال جاری تشکیل شود.
وی افزود: در این نشست تخصصی سید‌محمود چاوشی، مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن، کلر ژوبرت، کارشناس ارشد در حوزه قصه‌نویسی، فرانسوی الاصل مقیم ایران – کریمی، مهتاب شهیدی، کبری بابایی و قدیر محسنی از اساتید مجرب و صاحب نظران و کارشناسان شعر و قصه کودک حضور داشتند.

 

 

 

 

منبع:ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار