موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
29657
۳۰ مهر ۱۳۹۶
مستند بلند «غریبان»

مستند بلند «غریبان» در روز اربعین پخش خواهدشد

حسین محجوب راوی مستند مصطفی رزاق کریمی با موضوع اربعین شد.

به گزارش کودک پرس، «غریبان» مستندی آرشیوی به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی است که توسط کامران جاهدی در مدت زمان هفت ماه تدوین شده است.

۳۳ کارگردان از ۳۳ استان کشور مستندهایی مستقل درباره پیاده‌روی اربعین ساخته اند که تمامی راش‌های این مستندها به اضافه حجم زیادی از آرشیو صدا و سیما که معادل ۲٤۰۰ ساعت فیلم است در اختیار مصطفی رزاق کریمی و تدوینگرش گذاشته شد که پس از تحقیقی مفصل به روایت «غریبان» رسیدند.در «غریبان» فلسفه و تاریخ اربعین روایت می‌شود.

صداگذاری این مستند به تازگی توسط احسان افشاریان به پایان رسیده است. همچنین این روزها احسان واثقی درحال انجام اصلاح رنگ و نور مستند «غریبان» است.

مستند بلند «غریبان» روز اربعین از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

برخی از عوامل مستند عبارتند از کارگردان: مصطفی رزاق کریمی، تدوین: کامران جاهدی، گویندگان: حسین محجوب و مریم واعظ پور، ناظر کیفی:جواد میرزاآقازاده، محقق: ویدا ملکی، ویراستار متن: هرمز بوشهری پور، مجری طرح: محمد سعید وزیری، صداگذار: احسان افشاریان، ساخت و پویانمایی تصاویر شنی: گروه انیمیشن سازان نیروان رود، اصلاح رنگ و نور: احسان واثقی، طراح پوستر: روژان ایرجی، تهیه شده در معاونت امور استان های صدا و سیما با همکاری مرکز البرز و سایر مراکز صدا و سیمای استان ها.

 

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار