29419
۲۹ مهر ۱۳۹۶
جواد کارگران دهکردی

160 فعال قرآنی در دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» چهارمحال و بختیاری رقابت دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۱۶۰ جوان و نوجوان به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» استان راه یافته اند گفت: هرساله به افزایش کمی و کیفی شرکت کنندگان این جشنواره افزوده می شود.

به گزارش کودک پرس ، جواد کارگران دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان که در مسجد امام حسین (علیه السلام) کوی فرهنگیان شهرکرد برگزار شد، بابیان اینکه 160 جوان و نوجوان به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» استان راه یافته اند گفت: هرساله به افزایش کمی و کیفی شرکت کنندگان این جشنواره افزوده می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته منتخبانی از استان در جشنواره ملی مدهامات حضور داشتند و خوش درخشیدند و انتظار می رود امسال نیز شاهد حضور پررنگ نوجوانان قرآنی استان در مسابقات کشوری باشیم.

کارگران با اشاره به نقش فعال کانون های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به قرآن و آموزه های انسان ساز آن، تصریح کرد: کانون های مساجد در بخش های متعددی فعال هستند که یکی از این بخش ها فعالیت های قرآنی است و تاکنون در این حوزه بخوبی ایفای نقش کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را از مهمترین اهداف فعالیت های فرهنگی استان دانست و گفت: در راستای تحقق این مهم همدلی و همراهی خوبی بین نهادها و دستگاه های فرهنگی استان برقرار است.

کارگران خاطرنشان کرد: عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این حوزه مطلوب بوده و امید است بتوان با اجرای برنامه های متنوع و جذاب در جذب جوانان و نوجوانان به نهاد مقدس مسجد گام های بیشتری برداشته شود.

خاطرنشان می شود: سال گذشته 90 نفر در مسابقات قرآنی «مدهامتان» استان چهارمحال و بختیاری شرکت کرده بودند.

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار