29078
۲۷ مهر ۱۳۹۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

اجرای برنامه ویژه “حقوق کودک” در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود صدا و سیمای استان علاوه بر آموزش حقوق شهروندی نسبت به اجرای برنامه ویژه “حقوق کودک” در استان اقدام کند.

به گزارش کودک پرس، مجید محنایی در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک تشکیل شد، اظهار داشت : علی رغم گذشت 8 سال از مصوبه این کنوانسیون تاکنون هیچ کارگروه متناظری با آن در استان‌ها تشکیل نشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است در آینده نزدیک این کارگروه در استان و به تبع آن در شهرستان‌ها تشکیل شود.

محنایی با بیان اینکه براساس قانون مدیریت خدمات کشور صدا و سیما موظف به اجرای برنامه‌هایی در راستای آشنایی مردم با حقوق خود است، افزود: انتظار می‌رود صدا و سیمای استان علاوه بر آموزش حقوق شهروندی نسبت به اجرای برنامه ویژه “حقوق کودک” در استان اقدام کند.

وی گفت: باتوجه به اهمیت کودکان می‌طلبد کارگروهی در این خصوص به صورت فصلی نشست‌های با حضور اعضا کارگروه تشکیل داده و خروجی آن به استانداری ارائه شود.

وی از عدم حضور برخی از دستگاه‌های کلیدی مرتبط با حوزه کودک در این نشست گلایه کرد و افزود: کودکان سرمایه های ملی هستند و حضور مدیران در این نشست‌ها الزامی است.

محنایی همچنین در خصوص سخنرانی اخیر ترامپ و یاوه گویی‌هایی علیه ایران و سپاه پاسداران، تصریح کرد: علی رغم برخی از بی مهری‌ها نسبت به ریاست جمهور آقای روحانی در سخنرانی اخیر خود با حمایت از سپاه پاسداران پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان ملت ایران دادند و این وحدت و همدلی مردم و حرکت منسجم آنها نشان از یکدلی و یکرنگی مردم است و امید است این انسجام در همه زمینه‌ها تسری یابد.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار