28983
۲۶ مهر ۱۳۹۶

مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» رونمایی شد

از مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» امروز در کتاب کده کودک فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر فرانسوی و مسلمان مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» گفت: متولد فرانسه هستم و 33 سال پیش، بعد از گرایش به دین اسلام، با همسرم که یک ایرانی است، ازدواج کردم و راهی این کشور شدم. وی در خصوص سابقه داستان‌نویسی خود برای کودکان افزود: از کودکی عاشق کتاب خواندن بودم، پس از تولد اولین فرزندم، نوشتن برای کودکان را شروع کردم؛ دوست داشتم لذت‌های کودکی‌ام را از مطالعه و کتاب خواندن به کودکان نسل جدید هم منتقل کنم و معتقدم باید کودکان را از همین سن کودکی به نوشتن تشویق کرد.

ژوبرت که تصویرگری کتاب‌های خودش را هم انجام می‌دهد، گفت: از کودکی عاشق نقاشی بودم و آن را دنبال کردم؛ برخی کودکان کمی بزرگتر که می‌شوند، نقاشی را رها می‌کنند اما من آن را ادامه دادم و اکنون تصویرگری کتاب‌هایم را خودم انجام می‌دهم.

این نویسنده فرانسوی در بخشی از مراسم به سؤال یکی از کودکان مبنی بر دلیل گرایش خود به دین اسلام، افزود: در یک خانواده مسیحی بزرگ شدم و از همان کودکی به مراسم دینی علاقه خاصی داشتم؛ کمی که بزرگتر شدم، سؤالات زیادی درباره مسائل مختلف در ذهنم ایجاد می‌شد که دین مسیحیت برای آن‌ها پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای نداشت و به همین دلیل به اسلام روی آوردم و مسلمان شدم.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار