28948
۲۶ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت ؛

هدیه به کودکان و نوجوانان ایرانی زائران کربلا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کانون استان به‌عنوان دبیرخانه‌ ویژه‌برنامه “دل سازه‌های حسینی” در کشور انتخاب شد.

به گزارش کودک پرس، غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سیدالساجدین حضرت امام زین‌العابدین(ع) به بیان برخی از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای اربعین حسینی پرداخت.

شنبدی اظهار داشت: هم‌زمان با روزهای ماه محرم و ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اعضای کودک و نوجوان کانون سراسر کشور، دل سازه‌ها و دل نوشته‌های حسینی (عاشورایی) خود را به راهیان کربلا تقدیم می‌کنند.

وی گفت: ویژه‌برنامه کشوری “دل سازه‌های حسینی”، با هدف تعمیق آموزه‌های عاشورایی و پرورش شور و شعور حسینی بین کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون سراسر کشور از نیمه دوم محرم امسال به همت معاونت فرهنگی کانون آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه به بیان نحوه اجرای این برنامه پرداخت و تصریح کرد: تمامی کودکان و نوجوانان ایرانی از 31 استان کشور دست سازه‌ها و دل نوشته‌های عاشورایی خود را جهت اهدا به شرکت‌کنندگان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به دبیرخانه این ویژه‌برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال می‌کنند.

وی در همین ارتباط توضیح داد: با ابلاغ دستورالعمل اجرای معاون فرهنگی کانون کشور کمیته‌ای متشکل از معاون فرهنگی، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و روابط عمومی در استان‌های مختلف زیر نظر مدیرکل آن استان تشکیل شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه دل سازه‌ها و دل نوشته‌های حسینی (عاشورایی) صورت گرفت.

شنبدی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان عضو 1012 مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور با بهره‌گیری از روش‌ها و فعالیت‌های مرسوم در کانون، آثار و دست سازه‌های اعضا با دو شاخص کاربردی بودن و سبک بودن می‌توانند آثار فرهنگی، هنری و ادبی خود را تا تاریخ 5 آبان 1396 به دبیرخانه این ویژه‌برنامه در استان خوزستان برای اهدا به خادمان و زائران کودک و نوجوان تحویل دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطرنشان کرد: دبیرخانه ویژه‌برنامه “دل سازه‌های حسینی” در استان خوزستان قصد دارد پس از بررسی آثار رسیده از سراسر کشور به 15 اثر جوایز نفیسی اهدا کند.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار