28522
۲۵ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

مازندران میزبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مازندران خبر داد و گفت: دهم تا پانزدهم آبان نمایشگاه کتاب برگزاری می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی باید دربرگزاری این امر کمک کنند.

به گزارش کودک پرس ، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دهم تا پانزدهم آبان نمایشگاه کتاب برگزاری می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی باید دربرگزاری این امر کمک کنند.

وی افزود: نقد کتاب، نشست‌های فکری و اندیشه ای، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی کودک، غرفه عفاف و حجاب برخی از برنامه‌های نمایشگاه کتاب استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ناشرین مشغول ثبت نام هستند که امسال تلاش داریم علاوه بر مرکز، در غرب استان نیز یک نمایشگاه دایر شود.

جاودانی افزود: سال گذشته ٣٢٠ غرفه ٥٧٠ ناشر و بیش از ٨٠ هزار عنوان کتاب در استان ایجاد که یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان کتاب به فروش رسید که ٥٥٠ میلیون تومان بن یارانه‌ای نیز برای خرید کتاب اهدا شد.

وی گفت: سال گذشته ناشرینی از کشور‌های اسپانیا، آلمان، کره، ترکیه، سوریه، عراق و لبنان در نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت کردند که امسال تعداد کشور‌ها بیشتر می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار