موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
28453
۲۴ مهر ۱۳۹۶
با توجه به اکران پاییزی فیلم‌ها؛

معرفی فیلم‌های انتخاب شده برای اکران پاییزی سینماها

چهار فیلم جدید «خفه‌گی»، «شنل»، «خانه دختر» و فیلم کودک «حقه ‌باز دم دراز» در ردیف اکران فیلم‌های پاییزی سینماهای کشور قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، سه فیلم اجتماعی و یک فیلم کودک این هفته به چرخه اکران اضافه می‌شوند. اکران فیلم‌هایی چون «زرد»، «ایتالیا ایتالیا»، «مالاریا»، «نگار»، «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «من و شارمین»، «قهرمانان کوچک» و «اکسیدان» همچنان در سینماها ادامه دارد.

 

خفه‌گی – فریدون جیرانی
«خفه‌گی» یازدهمین فیلم سینمایی «فریدون جیرانی» بعد از تجربه‌های موفقی چون «شام آخر»، «قرمز»، «سالاد فصل»، «پارک‌وی» یک تریلر جنایی است.

 

این فیلم با بازی متفاوت «الناز شاکر دوست» و «نوید محمد زاده» روایتگر زندگی پرستاری مجردی است كه در آستانه میان‌سالی است. او با زندگی یكی از بیمارانش درگیر می‌شود و تصمیم می‌گیرد به او كمك كند تا از زندگی با همسرش كه او را به‌جایی رسانده كه خود را به دیوانگی بزند و از خانه‌اش فرار كند، خود را خلاص كند.

 

این فیلم اولین بار در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با وجود آنکه با نظر مثبت منتقدان (به ویژه برای بازی شاکردوست) روبه‌رو شد، اما تنها در دو رشته کاندیدا شد و سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را دریافت کرد.

 

این فیلم به تهیه‌کنندگی «فریدون جیرانی» از چهارشنبه ۲۶ مهرماه در سینماها اکران خواهد شد.

 

شَنِل – حسین کندری
«شنل» اولین ساخته «حسین کندری» و نویسندگی «حمیدرضا بابابیگی» و تهیه‌کنندگی «علیرضا شجاع نوری» با بازی «باران کوثری»، »رضا بهبودی» و «بهار کاتوزی» این فیلم روایتگر داستان زندگی یک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می‌کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.

 

این فیلم اولین بار در بخش خارج از مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.
«شَنِل» اولین ساخته حسین کندری از چهارشنبه ۲۶ مهرماه در سینماها اکران خواهد شد.

 

خانه دختر – شهرام شاه‌حسینی
«خانه دختر» فیلمی به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی»، نویسندگی «پرویز شهبازی» و تهیه‌کنندگی «محمد شایسته» و با بازی «حامد بهداد»، «باران کوثری»، «پگاه آهنگرانی» و «رعنا آزادی‌ور» محصول سال ۱۳۹۳ است.

 

این فیلم پس از سه سال توقیف از ۱۹ مهر در سینماها اکران شد.

 

این فیلم داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. در همین بین پدر دختر قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند و داماد در جستجوی فهمیدن گذشته دختر است.

 

حقه باز دم دراز – علی رضا محمودزاده
این فیلم موزیکال کودک و نوجوان به کارگردانی «علیرضا محمودزاده» و تهیه کنندگی «داریوش باباییان» درباره عروسک‌های عمو پیرداد است که از خانه می‌گریزند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

 

سحر ولدبیگی و احمدرضا اسعدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم در کنار «قهرمانان کوچک» دو فیلم کودک و نوجوان اکران اخیراند.

 

برای تماشای این فیلم‌های می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن و سینمای فرهنگ‌سرا اشراق مراجعه کنید.

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار