28181
۲۳ مهر ۱۳۹۶
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه “‎دست‌های مهربان” به مناسبت هفته ملی کودک در اصفهان

شهریار انصاری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از برگزاری نمایشگاهی با عنوان “خیمه‌ها و قصه‌ها” در مجتمع کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاهی با عنوان “خیمه‌ها و قصه‌ها” در مجتمع کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان برپا شد.

شهریار انصاری گفت: با توجه به حضور در ایام ماه محرم، در نمایشگاه هفته ملی کودک خیمه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با حال و هوای ایام محرم و متناسب با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برپا شد.

وی افزود: روایت داستان‌هایی از زندگی امام حسین(علیه‌السلام)، معرفی وقایع قبل و بعد از عاشورا با عنوان “از غدیر تا کربلا”، معرفی شهدای کودک و نوجوان کربلا، خطبه حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و معرفی شخصیت شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌هایی است که در قالب تئاتر کاغذی ، قصه گویی، معرفی شخصیت، کارگاه ادبی، کارگاه حدیث، نماز و دیگر فعالیت‌های هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انصاری با اشاره به اجرای طرح دست‎های مهربان در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: پس از انجام هماهنگی‎های لازم، یکی از غرفه‎های نمایشگاه به این طرح اختصاص یافته و با اعلام طرح به مدارس بازدید کننده از نمایشگاه، استقبال چشم گیری از این طرح شده است.

وی بیان کرد: اعضای کانون غنچه‎های هلال احمر، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون، دانش آموزان و خانواده‌ها از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند که در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در مجتمع فرهنگی هنری کانون میزبان علاقه مندان بوده و هدایای آن‌ها را دریافت کردند.

 

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار