27959
۲۲ مهر ۱۳۹۶
به مناسبت هفته ملی کودک؛

برگزاری هفته ملی کودک در مسجد آبروان شهر آستارا

ویژه برنامه گرامیداشت هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در کانون فرهنگی و هنری حکمت مسجد آبروان بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک ویژه برنامه گرامیداشت این هفته به همت مهد قرآنی نورالهدی و کانون فرهنگی و هنری حکمت در محل مسجد آبروان این شهر برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با اجرای قرائت سوره های کوتاه قرآن توسط کودکان همراه بود کودکان همچنین به شعرخوانی با موضوع نماز و قرآن پرداختند.

کشیدن نقاشی با موضوع روز جهانی کودک توسط کودکان و اهدای جوایز به بهترین نقاشی از دیگر بخش های این ویژه برنامه در کانون فرهنگی و هنری حکمت مسجد آبروان بندر آستارا بود.

در این ویژه برنامه مسعود حسن زاده، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بندر آستارا طی سخنانی با تبریک هفته ملی و روز جهانی کودک، اظهارکرد: کودکان ارزشمندترین سرمایه ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و ما امانتداران این هدیه‌های الهی هستیم.

وی افزود: در آموزه‌های دینی، قرآن کریم، احادیث و فرمایشات بزرگان دین در حوزه پرداختن به نیازهای کودک ابعاد مختلف تربیتی آموزشی کودکان بسیار تأکید شده و باید در این راستا گام برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بندر آستارا با تاکید بر لزوم در اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان را باید از فضای مجازی دور کرد و در مسیر فضاهای فرهنگی، هنری و ادبی قرار داد و در ترسیم این مسیر والدین نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

حسن زاده در پایان بر تقویت مهدی های قرآنی در کانون های فرهنگی و هنری در مساجد تاکید کرد.

گفتنی است، از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه، در تقویم ایران، هفته ملی و روز جهانی کودک نامگذاری شده است.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار