27881
۲۲ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ؛

۳۱ مرکز فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از فعالیت ۳۱ مرکز فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در استان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان گیلانی عضو این مراکز هستند.

به گزارش کودک پرس، اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گیلان با بیان اینکه کشف و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان از رسالت های کانون پرورش فکری است گفت: حرکت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اساس فعالیت‌های کانون است.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در کودکان اظهار کرد: در کانون با بهره گیری از شیوه های غیر مستقیم آموزه های دینی، اسلامی و انسانی به مخاطبان ارائه می شود.

ضیائی ادامه داد: نهادینه‌ کردن سبک ایرانی اسلامی در کودکان از اهم رسالت‌های کانون است زیرا مهم ترین نیاز کودک و نوجوان امروز، مهارت آموزی و فراگیری مسایل تربیتی است.

وی با اشاره به اثربخشی فعالیت‌ های کانون و تربیت شخصیت های تاثیرگذار در مراکز فرهنگی هنری گفت: کانون فرصتی برای خدمت است و فعالیت های پرنشاط و کتاب محور آن زمینه ساز ارتقای سطح خودباوری و سمت و سو بخشیدن به استعدادهای آینده سازان ایران اسلامی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گیلان از فعالیت ۳۱ مرکز کانون پرورش فکری در سراسر استان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان گیلانی عضو این مراکز هستند.

وی اذعان کرد: چهار کتابخانه پستی، ۲ مرکز فراگیر، یک کتابخانه شهری، مرکز تخصصی تولید تئاتر کودک و نوجوان و هم‌چنین سه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون نیز در حال ارائه خدمات به کودکان گیلانی هستند.

 

 

 

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار