موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
27376
۱۸ مهر ۱۳۹۶
به مناسبت هفته ملی کودک؛

حضور و احترام کودکان شهرستان لنده در گلزار شهدا

کودکان یکی از مهدهای شهرستان لنده به مناسبت روز جهانی کودک با حضور در گلزار شهدای شهرشان با دستان کوچک خود و با قلب‌های سترگ خود غبار فراموشی را از چهره سنگ‌های مزار شهدا با یک شاخه گل و گلاب شستند و بیعتی دوباره با شهدا داشتند.

به گزارش کودک پرس ، شاید گمنام باشند و هیچ مسئولیتی در عالم هستی نداشته باشند ولی همین اندازه می فهمند که شهید یعنی کسی برای امنیت و آسایش ما کشته شد و امروز کودکان یکی از مهدهای شهرستان لنده به مناسبت روز جهانی کودک با حضور در گلزار شهدای شهرشان با دستان کوچک خود و با قلب های سترگ خود غبار فراموشی را از چهره سنگ های مزار شهدا با یک شاخه گل و گلاب شستند و بیعتی دوباره با شهدا داشتند.

امروز کودکان ما نیز با الگوگیری از کودکان کربلا معنی ایثار و شهادت را خوب می فهمند و اگر نمی فهمیدند امروز برای ادای احترام که کسانی که امنیت را برای آنان به ارمغان آوردند این چنین سنگ تمام نمی گذاشتند.

و چه زیبا است وقتی کودکی تنها در بالای سر مزار یک شهید با زبان کودکی با او درد دل می کند و سایر همسالانش با چنان شوقی قبور مطهر شهدا را می شستند که گویی عطر امام عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را استشمام کرده اند.

 

منبع: پایگاه خبری خبرلنده

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار