27270
۱۸ مهر ۱۳۹۶
به مناسبت هفته ملی کودک؛

برگزاری مراسم هفته ملی‌کودک با محوریت سه ساله کربلا در مصلی نمازجمعه فومن+ تصاویر

مراسم هفته ملی کودک با محوریت سه ساله کربلا در مصلی نماز جمعه فومن برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، گرامیداشت روز جهانی کودک با همت حوزه حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) بسیج خواهران فومن با حضور روسای ادارات و سازمانها در مصلی نماز جمعه فومن برگزار گردید.

در این برنامه که خردسالان و کودکان مهد کودکها و مدارس ابتدایی شهرستان حضور داشتند با اجرای زیبای حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا علیزاده پدر اولین شهید مدافع حرم استان گیلان درخشش و رونق گرفت. ایشان با آنکه ملبس به لباس روحانیت می باشند ولی با بیانی شیوا ، طنز آمیز و بسیار اندیشمندانه اصول دینی ،مذهبی و انقلابی را در مدت کوتاه به کودکان حاضر آموزش دادند. ایشان دینداری،ولایتمداری و دشمن سیتیزی را در قالب بازیها و پرسشهای کوتاه به بچه ها آموختند. « می تواند گفت حضور و تربیت چنین افرادی در جامعه کنونی ما که مردم از کوچک و بزرگ تشنه معرفت و خداشناسی هستند انگشت شمار و گاها کمرنگ می باشد»

همچنین با برپایی ایستگاه مشاوره با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول محترم حوزه نمایندگی سپاه فومن در طول اجرای برنامه به سوالات مادران در حوزه خانواده پاسخگو بودند.

در ادامه مداح نوجوان آقای گلریز در مصیبت سه ساله و دردانه حضرت ابا عبدالله نوحه سرایی نمودندو در انتها به کودکان نخبه ورزشی،قرآنی و.. و همچنین به تمامی کودکان حاضر در برنامه هدایایی اهدا گردید.

 

 

 

منبع: طنین طوس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار