27177
۱۸ مهر ۱۳۹۶
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت؛

فهم دنیای کودکان در روز جهانی کودک

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: روز جهانی کودک بهانه‌ای برای فهم دنیای کودکان است.

به گزارش کودک پرس ، اصغر بیات، اظهار کرد: برنامه‌های ملی روز کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برپا می‌شود. روز جهانی کودک بهانه‌ای برای فهم دنیای کودکان است؛ برای ورود به این جهان باید آگاهی‌های خود را فراموش کرد و با ناآگاهی‌های کودکان همراه شد و پس از آن آموختن زبان کودکانه نیز قدم بعدی است.
وی با اشاره شعار یونیسیف برای روز جهانی کودک، ادامه داد: یونیسف شعار امسال روز جهانی كودک را فرزندپروری مثبت و جامعه ‌ایمن اعلام كرده است که در این راستا بایستی مادران و سرپرستان باید از دانش و اطلاعات لازم در زمینه مهارت‌های فرزندپروری مثبت برخوردار شوند.
بیات خاطرنشان کرد: شعار هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۶ تحت عنوان «هر کودک نشانه ‌ای از خداست» از سوی دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک در ایران تعیین شده و برنامه‌‌های گرامی‌داشت این هفته با توجه به این شعار و چارچوب تعریف شده در سراسر کشور برپا می‌شود که امیدواریم در برگزاری این برنامه‌ها حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی کودکان به کار گرفته شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: باید بدانیم که روز كودک فقط یک جشنواره نیست، بلكه این مناسبت، فرصتی برای ساختن جهانی شایسته برای كودكان است.
وی یادآور شد: وظیفه والدین این است شرایطی را فراهم کنند تا کودکان بهترین دوران زندگی خود بیشترین لذت را ببرند چرا که کودکان خالق زیباترین احساس‌‌ها در کانون خانواده‌ها هستند.

 

 

 

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار