موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
27017
۱۷ مهر ۱۳۹۶
مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان عنوان کرد؛

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در گیلان از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ مهر

اسفندیار ضیایی مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با اشاره به تقارن ایام ماه محرم و هفته ملی كودك گفت: رویكرد برنامه‌های كانون، نهادینه‌كردن ارزش‌های تربیتی و آموزه‌های عاشورایی است.

به گزارش کودک پرس ، مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گفت: امسال با توجه به تقارن ایام ماه محرم و هفته ملی كودك، رویكرد برنامه‌های كانون، نهادینه‌كردن ارزش‌های تربیتی و آموزه‌های عاشورایی است.
«اسفندیار ضیایی» با اشاره به شعار امسال برنامه‌های هفته ملی كودك افزود: «هر كودك نشانی خداست» به‌عنوان شعار امسال انتخاب شده است و هدف برنامه‌های ما توجه افكار عمومی به اهمیت دوران كودكی، نیاز‌ها و خواسته‌های كودكان امروز است.
وی اظهار كرد: «كودك زیر چتر ایمان»، «كودك، در پناه خانواده»، «كودك، محیط‌ زیست و میراث فرهنگی» روز‌شمار 4 روز نخست این هفته و «كودك و فناوری‌های نوین»، «كودك، كتاب و محصولات فرهنگی» و «مفهوم كودكی» روزشمار روز‌های بعدی این هفته است.
ضیایی تصریح كرد: نشست فرهنگی كودكان و نوجوانان با نویسنده و شاعر با موضوع سروده‌های عاشورایی، ویژه‌برنامه با بچه‌های روستا، تور رشت‌گردی و برپایی نمایشگاه و همایش خانواده با موضوع كودك و اجرای تئاتر عاشورایی برخی از برنامه‌های این هفته در استان است.
مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، كودك، سلامت و ایمنی را یكی دیگر از عناوین برنامه‌ها خواند و اظهار كرد: عیادت از كودكان بستری در بیمارستان، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع كودك و توزیع كتاب با موضوع ایمنی در بین كودكان برخی دیگر از این برنامه‌هاست.
ضیایی‌ با تقدیر از همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی با كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تصریح كرد: برگزاری تور رشت‌گردی، بازدید رایگان از موزه‌ها و اماكن فرهنگی رشت و برنامه پرنده‌نگری و بازدید از تالاب، از دیگر برنامه‌های هفته ملی كودك است.

 

منبع: گیلان مصور

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار