موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
2674
۰۳ شهریور ۱۳۹۵

مسیر رشد کودکان بوسیله كشف استعدادهای بالقوه آن‌ها تعیین می‌شود

حسن میلانی گفت: توجه به كودكان و كشف استعدادهای بالقوه آن‌ها می تواند مسیرهای رشد و شكوفایی‌ كودكان را در آینده رقم یزند.

به گزارش کودک پرس     حسن میلانی با بیان اینكه ولین روش برای كشف استعدادهای كودكان مشاهده رفتار اوست، افزود: خداوند در هر فردی استعدادهای خاصی گذاشته است كه او را منحصر به فرد می‌كند؛ پس سعی و وظیفه كارگروه كودك خلاق باید این باشد كه استعدادهای واقعی كودكان را بیابد.

میلانی خاطرنشان كرد: والدین وقتی فهمیدند كه فرزندانشان در چه زمینه‌ای استعداد دارند و علاقه نشان می‌دهند، دو وظیفه دارند؛ اول اینكه علاقه فرزندانشان را حفظ كنند و دوم اینكه آن استعداد را پرورش دهند تا از حالت بالقوه درآید و بالفعل شود.

وی اضافه نمود: كارگاه آموزش ادبیات خلاق كودك با همكاری مشترك حوزه هنری و كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.

شایان ذكر است، در پایان سومین جلسه كودك خلاق، رئیس حوزه هنری استان به هر یك از كودكان با اهدای یك بسته مداد رنگی از زحمات كودكان قدردانی كرد.

گفتنی است نشست و جلسه كارگاه ادبیات خلاق ویژه كودكان سه‌شنبه های هر هفته راس ساعت 9:30 الی 11:30 در محل سالن كنفرانس حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می شود و شركت در این نشست برای كودكان 5 الی 11 سال آزاد است.

 

 

منبع:    میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار